Hozzánk is jön a Sports Tourer
Az Opel továbbra is a magyarországi személyautó eladások élén
A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedően szerepelt és így az első negyedév végén vezeti a személyautó eladásokat.
2009.04.09 09:15ma.huA nehéz évkezdet után februárban az Opel piaci részesedése 17,4 százalék volt, a március is – 1.407 eladott személyautóval – 15% fölött zárult, és így az év első három hónapjának összesítésében is az Opel vezet 14 százalékos részesedéssel, 3.159 eladott gépkocsival.
Az Astra H modellje nemcsak az Opel eladásokban került az első helyre, hanem az első negyedévben a legnagyobb számban eladott modell volt a teljes magyar piacon 1.462 darabbal. Az Opeles „dobogó" második fokán az Astra Classic, a harmadikon a Corsa áll és már a negyedik legsikeresebb Opel a két hónapja bemutatott Insignia.
A 2009-es „Év Autója" rövidesen új változattal bővül: a jövő hónapban érkezik a magyar piacra az Insignia Sports Tourer. E sportos kombi változatnak magyar vonatkozású érdekessége a 180 lóerős 1.6-os benzines turbomotor, amely kizárólag Szentgotthárdon készül.