Sikeres az új Fiesta
A Ford tovább javította európai piaci részesedését
A Ford Európa februárban 0,8 százalékponttal, 8,5%-ra növelte piaci részesedését Európa 19 legfontosabb piacán az előző év azonos időszakához képest.
2009.03.28 09:40ma.huMíg az említett országokban az általános iparági visszaesés elérte a 20,1%-ot, a Ford értékesítése mindössze 14,2%-al, azaz 15000 darabbal maradt el a tavalyi év februárjához képest.
A Ford Európa februárban összesen 91.100 gépjárművet, ebből 27.900 új Fiestát értékesített az Euro19 piacain, ezzel ismételten a vállalat első globális modellje lett a legnagyobb darabszámban értékesített Ford, és a második legnépszerűbb modell az említett országokban.
Az idei évben már 56.700 új Fiestát regisztráltak, ami a tavaly átadott autókkal együtt eléri a 117.000 darabot.

"Izgatottan, ám korántsem meglepve figyeljük az új Fiesta sikereit a jelenlegi gazdasági körülmények között." – fogalmazott Ingvar Sviggum, a Ford európai kereskedelmi, marketing és vevőszolgálati tevékenységéért felelős alelnöke.
"Számos piacon sikereket könyvelhettünk el február hónapban, különösen jó eredményt értünk el Németországban, ahol értékesítésünk elérte a 21.000 darabot, ami 43,7%-os növekedést jelent a tavalyi év februárjához képest, nem kis mértékben köszönhetően a márkakereskedésekben megnövekedett forgalmat generáló rendkívül népszerű környezetvédelmi programnak. Ennek ellenére a mi teljesítményünket is meghatározza az általános iparági csökkenés, ám mindent megteszünk, hogy továbbra is versenyképesek maradjuk, és új, izgalmas termékekkel szolgálhassunk a vásárlók számára." – tette hozzá Sviggum.