Díjazták az ügyfél-elégedettséget
Két rangos nemzetközi kitüntetésben részesült a Pappas Auto
A Pappas Auto rövid idő alatt két, Európa-szerte nagy megbecsülésnek örvendő nemzetközi kitüntetést is elnyert a Mercedes-Benz és a Kia márkával.
2009.03.24 13:40ma.huA Mercedes-Benz a Pappas Autót az ügyfél-elégedettségi vizsgálatban Magyarország legjobb Mercedes-Benz kereskedőjévé választotta, s ezzel Európa legjobbjai közé sorolta. A stuttgarti Daimler AG értékelte az összes európai Mercedes-Benz kereskedőt, és kiosztotta a Customer Satisfaction Awardot. Az ügyfél-elégedettséget egy független intézet mérte, amely arról kérdezte a vevőket az autóvásárlás után, hogy mennyire voltak elégedettek a kereskedő szolgáltatásaival.
Ennek eredményeként kapta meg a Pappas Auto a legjobb márkakereskedőnek járó kitüntetést Magyarországon, amelyet egy nemzetközi rendezvényen adtak át Friedrich Lixl ügyvezető igazgatónak, ahol minden egyes európai Mercedes-Benz kereskedés képviselője jelen volt.
A Pappas Auto a Kia márkával elért eredményeiért is nemzetközi elismerésben részesült. A magyarországi Év Kia Márkakereskedése cím mellett elnyerte az európai Platinum Dealer díjat is, amelyet Fridrich Lixl vehetett át a spanyolországi Valenciában a Kia Motors képviselőitől. A díj a minőségben és az eladási mennyiségben mutatott csúcsteljesítménynek szól A budapesti és szegedi telephelyek mellett 2009 februárjától a Pappas Auto már Pécsett is várja a Kia márka iránt érdeklődőket, így immáron három városban válogathatnak az ügyfelek a Kia modellekből.
A Pappas Auto ügyfelei a professzionális szervizszolgáltatást, a kedvező ajánlatokat és mind az új, mind pedig a használtautó-kategória széles körű autókínálatát értékelik. A Pappas Auto nagy hangsúlyt fektet az ügyfél-elégedettségre, ezért munkatársait egy ún. „Customer Excellence Program“ keretén belül folyamatosan képzi, amely mind az ügyfelekkel való kapcsolatban, mind pedig az ügyfelek számára kifizetődőnek bizonyult.