A hazai motorvilág élén a Suzuki
Idén ünnepli 100. születésnapját a Suzuki motoros ágazata
Ahogyan 2001 óta minden évben, 2008-ban is piacvezető motorkerékpár márka a Suzuki a magyar piacon. A 100. évébe lépett motorgyártó ágazat továbbra is őrzi népszerűségét.
2009.02.12 12:20ma.huAz utolsó negyedév összpiaci zuhanásával együtt 11,4 % mínusszal zárt a magyar motorkerékpár piac (a BM regisztráció adatai alapján), és a közel két és félezer eladott motorkerékpár 31,6% piaci részesedést jelent a Suzuki számára.
A sikerben olyan típusok eladása döntött rekordot, mint a mega chopper 1800 kcm-es „Intruder”, a supersport kategória vezetője, a GSX-R600, a 2008-ra megújult hipersport „Hayabusa” GSX1300R, vagy a túrázó mindenes „V-Strom” DL 650.

A piac lassú racionalizálódását mutatja, hogy a kevésszámú bővülni képes kategória közül legjobban a maxirobogók kategóriájában mértékadó „Burgman” modellek teljesítettek.
A kiemelkedő eredmények hátterében az innovatív, japán csúcstechnikát képviselő termékek, a remek ár/érték arány, az esztergomi autógyár nyújtotta stabil importőri háttér, és a közel másfél évtized alatt kiépített márkahű ügyfélkör játszik aktív szerepet.