Szép jövőt jósolnak az i20-nak
Magas értéktartásáról lesz híres az új Hyundai i20
A februárban piacra kerülő új Hyundai i20 nem csak kiemelkedő ár-érték arányával tűnik ki a B-szegmens autói közül, eladási ára használtautóként is magasabb lesz ellenfeleinél, állítják az EurotaxGlass autóipari elemzői.
2009.01.21 09:50ma.huA felméréseket végző szakemberek elemzésükben megállapították, hogy az Európában várhatóan a legnagyobb népszerűséget elérő 1,2 literes benzines modell eredeti árának 62%-át fogja érni három éves korban, 60 000 kilométeres futásteljesítménnyel, ami jobb érték, a Toyota, a Renault, az Opel vagy a Peugeot hasonló kategóriájú modelljeinél. Az előrejelzések szerint a dízelmotoros változatok is jól fognak teljesíteni, akár újkori áruk 61%-áért is tovább lehet adni őket.
Az i20 kilátásainak értékelésénél az EurotaxGlass számos érvet felsorolt az erős értéktartás mellett, így például a kiemelkedően alacsony fogyasztást és CO2-kibocsátást. Az 1,2 literes könnyű építésű, új motor tökéletesen illik az i20-hoz, ráadásul élénk karaktere mellett CO2-kibocsátása csupán 124 g/km, átlagfogyasztása pedig 5,2 l/100 km. Az i20-ban bemutatkozó 1,4 CRDi motor fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatai a kategória legjobbjai: sorrendben 4,4 l/100 km és 116 g/km, mind a 75, mind a 90 lóerős változat esetében.
Az EurotaxGlass elemzői kiemelték még az autó belső terének intelligens kialakítását, a nagyméretű csomagteret, a tágas első és hátsó üléshelyeket és a számtalan tároló helyet. A modellsorozat átfogóan gazdag felszereltsége is hozzájárul a jó eredményhez, a típus a nagyvonalú kényelemnek és az átfogó biztonsági felszereléseknek köszönhetően akár új, akár használt autóként okos választás.

"Lenyűgöztek minket az i20-ra vonatkozó előrejelzések, mivel visszaigazolják az autó fejlesztésébe fektetett erőfeszítéseink helyességét. A magas értéktartás és az alacsony üzemeltetési költségek miatt az i20 nagyszerű választás, különösen a mostani gazdasági helyzetben. Ez az autó élvezetes vezetést nyújt, gazdag alapfelszereltséggel rendelkezik, és mégis sokkal kedvezőbb áron kapható, mint fő vetélytársai Európában" - hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe elnökhelyettese.
A cég modelljeinek értéktartását és vonzerejét javító törekvései a Hyundai európai imázsnövelő kampányának szerves részét képezik. A főbb piacokon újszerű használtautó értékesítési programot vezetett be a márka az elmúlt 12 hónapban, Németországban 'Gechecked und Perfekt', Spanyolországban 'Semi Nuevos', Franciaországban pedig 'Hyundai Occasion' néven. Ezen kívül általános, a márkaidentitást jobban tükröző arculatváltáson mennek keresztül a Hyundai szalonok világszerte: osztályon felüli, modern és stílusos belterek kialakításával és a szolgáltatások minőségének javításával kívánják feljebb pozícionálni a márkát.
"Tetteink vezérmotívumát tökéletesen írja le szlogenünk, a "A valódi minőség számít": autóinkat a legmagasabb iparági normáknak megfelelően tervezzük és építjük, és ezt a Hyundai-szalonoknak is tükrözniük kell. Célunk, hogy Európában az i20 legyen a legsikeresebb Hyundai modell, szeretnénk 100 000 példányt értékesíteni évente. Az autó vonzereje kulcsfontosságú szerephez jut a kitűzött cél elérésének érdekében" - tette hozzá Rushforth.