A kínai gyártó nem viccel
2011-re meghatározó autógyártó akar lenni a Ssang Yong
A SsangYong Motor Company egy évvel ezelőtt bemutatott Wz autója a legfőbb példa arra a modellbővítésre, amellyel a gyártó közép-hosszú távon, 2011-ig tervez.
2008.10.14 18:00ma.huA vízió rámutat a vállalat jelenlegi SUV-kra fókuszált modellpalettájának diverzifikációjára, valamint a fejlett személygépjárművek hozzáadásának fontosságára. A SsangYong bízik abban, hogy a Wz személyautó modellel áthidalja a távolságot a jelenlegi és jövőbeni modellpaletta között.
Ez a jövőkép képessé teszi a SsangYong és a Shanghai Automotive China gyárakat az együttműködésre. A SsangYong öt új platformon fog fejleszteni, valamint öt új motort kínál vásárlóinak, kettő új dízelmotort és három benzinest. A tervek alapján a SsangYong egyenletesen fejlődve 30 új modellel bővíti változatos modellpalettáját. Továbbá, a SsangYong folyamatosan alapít új értékesítési hálózatokat szerte a világon, valamint megerősíti a globális marketing tevékenységeket, annak érdekében, hogy eleget tegyen a vásárlók igényinek és elvárásainak.
A SsangYong korábban már megalapította az Európai Alkatrész Központot Brédaban (Hollandia), megcélozva ezzel az egységesített "azonnali" alkatrész kiszolgálást mind Európában, mind más területeken. A globális marketing stratégia mellett, amely a SsangYong legfontosabb feladata, a vállalat elkötelezett arra, hogy még aktívabban válaszoljon a helyi piac igényeire. Ezen felül a SsangYong megtartja mind a legfejlettebb technológiai örökségét, mind pedig a szándékát a költséghatékonyság versenyképességének tökéletesítéséhez, a termékek minőségi javulásával és a gyártás hatékonyságával.
A SsangYong egy új vállalati jövőképet határozott meg: "Globális gépjármű vállalat a magas színvonalú életvitelért". Erre az ambiciózus vízióra alapozva, a SsangYong 52000 darab gépjármű eladását tervezi az európai piacon.
