Egy valódi sportos szabadidő autó
Egyre népszerűbb a Mazda CX-7
A Mazda alapjaiban akarja felrázni az európai SUV kategóriát a Mazda CX-7-tel; azzal a szabadidő autóval, mely egyetlen, élvezetesen vezethető járműben sűríti össze a nagy teljesítményt, a sportos formatervet, valamint az SUV modellektől megszokott funkcionalitást és kényelmet.
2008.09.09 13:11ma.huHa ehhez hozzávesszük a gazdag alapfelszereltséget, azonnal egyértelművé válik, hogy a Mazda CX-7 a sportos, aktív életet élő vásárlók ideális közlekedési eszköze lehet.
A sikeres MX-Crossport koncepcióautóból kifejlesztett CX-7 tavaly debütált az Egyesült Államokban, majd december óta Japánban is kapható. A modell már Európában is bemutatkozott, és egyre népszerűbb.
A méretes alsó légbeömlő, az apró felső hűtőmaszk, valamint a motorháztetőre felkúszó, az autónak kifinomult és erőteljes megjelenést kölcsönző élek hamisítatlanul sportos karakterrel ruházzák fel a CX-7-et.
Az autó sziluettjét az agresszíven (66 fokban) döntött szélvédő határozza meg, mely számos sportautóénál is laposabb. Ehhez egyenesen hátravitt tetővonal, meredeken emelkedő övvonal, valamint a 235/60 R18 méretű gumiabroncsokkal szerelt 18 colos könnyűfém felnik fölé feszülő erőteljes kerékívek járulnak, agresszív megjelenést kölcsönözve a modellnek.
A sportos, dinamikus külső formaterv a légellenállás szempontjából is kiválóan teljesít, ami nagyban járul hozzá a kiváló nagy sebességű egyenes futáshoz és a csekély szélzajhoz.

A Mazda CX-7 belső kialakítása a sportos hangulatot a szabadidő autóktól megszokott térkínálattal, kényelemmel és praktikummal, valamint kiemelkedő minőséggel társítja.
A CX-7 kényelmét és használhatóságát nagyméretű, egyedi tervezésű ülések, valamint sokoldalú hátsó üléssor/csomagtartó kombináció biztosítja.
A CX-7 vezetését és a nagy teljesítményű 2,3 literes DISI (Direct Injection Spark Ignition - közvetlen befecskendezésű, gyertyagyújtású) benzines turbómotor teljesítményének kiaknázását sportos vezetési pozíció, ergonomikus műszerfal, valamint a hatfokozatú manuális sebességváltó (csak Európában) középkonzolra szerelt karja teszi egyszerűvé és élvezetessé.
Számos belső dizájnelem erősíti a sportos hatást, így például a beltér teljes hosszán végighúzódó, és ezzel az egész belteret vizuális egységbe foglaló kárpit-ív, a dupla borítású műszerfal kijelzői, a 240 km/óráig kalibrált sebességmérő, vagy az alapáron kínált bőr kormánykerék és váltógomb.

Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
- 12:22 Elismerné a Krím félszigetet Oroszország részeként az USA - Bloomberg
- 10:49 Elkészült a TAL vezeték bővítése, Csehországnak nincs szüksége orosz kőolajra
- 8:37 Szívműtéten esett át Nyilasi Tibor
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06