Ma délben elindult!
Új ügyfélközpontok a 4-es metró vonalán
A pénteken elindult 4-es metró vonalán két új BKK ügyfélközpont is nyílt, és 2016-ig a város legforgalmasabb pontjain további ügyfélpontokat alakítanak ki.
2014.03.28 18:51MTI
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közleménye szerint a Kelenföldi vasútállomás végállomáson és a Keleti pályaudvar megállónál nyílt centrumokban lehet jegyeket, bérleteket venni, emellett intézhetők a közösségi közlekedéssel, a közútkezeléssel, és a teherforgalmi behajtással kapcsolatos ügyek, továbbá az érdeklődőket tájékoztatják a közlekedési lehetőségekről és a projektekről.
Ezek az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához - olvasható a közleményben. A BKK ügyfélközpontok a hét minden napján reggel fél 6-tól este 10 óráig tartanak nyitva.
Hozzátették továbbá: az ügyfélközpontok szolgáltatásait az új jegykiadó automaták is kiegészítik, hogy a jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási időn túl se okozzon gondot.
A BKK közleményében arra is kitért: 2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain további ügyfélpontokat létesítenek, melyek részben a pénztárak feladatait is átveszik. A Kelenföldi és a Keleti pályaudvart összekötő 4-es metrót pénteken adták át.