Már itt a Ford Kuga
Egy modern szabadidő autó a Fordtól
Az új Fiestával együtt a Genfi Autószalonon leplezte le a Ford első európai szabadidő autóját, a Kuga szériaváltozatát, melyet majdnem végleges formában már szeptemberben, Frankfurtban is kiállított.
2008.06.02 13:05ma.huNéhány héttel ezt követően befutott az első leplezetlen kémfotó a szériaváltozatról, erről akkor megállapítható volt, hogy "a németországi Saarlouisban készülő Kuga a tetősínt és a kicsit tán hagyományosabb fényszórókat leszámítva teljesen megegyezik a frankfurti tanulmánnyal".
A Kuga alatt a Ford C jelű platformja lapul, ugyanaz, melyre az új Focus, a C-Max, a Mazda3, valamint a Volvo C30 és S40 is épül. A motorháztető alatt a kétliteres, 136 lóerős dízel erőforrás dolgozik, a legnagyobb nyomaték 340 Nm. A Kuga első- és összkerék hajtású változatban érkezik, utóbbiakban a hajtáslánc Haldex rendszerű.
Az eredetileg a 2006-os Iosis-X tanulmányból született újdonság csomagtartója alaphelyzetben 360 literes, döntögetéssel azonban 1355 literes raktér nyerhető.