Legalábbis a képernyők erről árulkodnak
Vallanak az eladó tévék: rajzfilmet és mulatóst néz a magyar!
A nem reprezentatív statisztikákból érdekes kép rajzolódik a magyarok tévénézési szokásairól is. Messze a filmek a legnépszerűbbek (26%), majd a rajzfilmek következnek (17%), a harmadik helyen pedig a közélet áll (13%).
2013.12.13 10:00ma.hu
Imádjuk a rajzfilmeket és javában szól a mulatós a hazai tévékből - derül ki a Jófogás.hu rendhagyó statisztikáiból. Rengetegen fotózzák le a tévéjüket és töltik fel az apróhirdetési portálra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn. Mit néz otthon a magyar? Kapaszkodjanak a foteljükbe, vallanak a tévék!
Gondoltak egy nagyot a portálnál, rákerestek a tévé kategóriára és sorba vették a lefényképezett tévéket. Csipketerítővel letakart öreg masina, vagy hipermodern plazma, az apróhirdetési oldal munkatársai nem a készülékekre figyeltek, hanem arra, hogy milyen műsor ment éppen a fotózás pillanatában! A felhasználók 27%-ának képernyőjén a két nagy kereskedelmi adó egyikének műsora futott, 18% pedig a közszolgálati csatornákat követte figyelemmel.
Hihetetlenül népszerűek a rajzfilmeket kínáló csatornák: a "nagy" országos adók után a hatodik helyen a Minimax áll a maga 5%-ával, de a többi, kizárólag rajzfilmeket kínáló kábeltévé is remekül teljesített. A mulatós zene a virágkorát éli Magyarországon, ezt jól bizonyítja, hogy a Muzsika TV és a Nóta TV a legtöbb sport és közéleti csatornát leverve együtt 5%-ot szerzett. A Házibuli Attilával többször is visszaköszönt a képernyőkről! Arra, hogy tévéeladási akció közben hányan fogyasztottak felnőtt tartalmakat, nem tért ki a vizsgálat, hiszen az ilyen jellegű képek nem kerülhetnek fel az e-kereskedelmi portálra.
A Jófogás.hu oldalára naponta több száz eladásra szánt televízió kerül, a többség fekete képernyővel hirdeti meg a készülékét, sokan azonban műsor közben fényképeznek, bizonyítván, hogy a tévé működik és még a képe is kiváló! Így fordulhat elő, hogy többen Kovács László ex-külügyminiszter, Geszti Péter X-Faktor mentor vagy a Szulejmán sorozat egyik főszereplőjének arcával próbálják meg eladni a gépüket.
A nem reprezentatív statisztikákból érdekes kép rajzolódik a magyarok tévénézési szokásairól is. Messze a filmek a legnépszerűbbek (26%), majd a rajzfilmek következnek (17%), a harmadik helyen pedig a közélet áll (13%). A felhasználók tizedét annyira érdekelhette az adás, hogy a reklámot használta ki a fotózásra. Azt azonban, hogy a nézők mennyire élvezték a műsort, ha közben a tévéjük eladásán járt az eszük, utólag már nem lehet megmondani.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 8:27 Elhunyt Ferenc pápa
- 6:40 Kínai áttörés a haditechnikában - újtípusú robbanószert teszteltek élesben
- 22:39 Húsvét - Ferenc pápa: nincs béke a fegyverkezés leállítása nélkül
- 20:37 Brit harci gépek követtek orosz katonai repülőgépeket a NATO keleti határainak közelében
- 18:35 Az Egyesült Államok több városában tüntetéseket tartottak a Trump-adminisztráció politikája ellen
- 16:34 Húsvét után ismét változékonnyá válik az időjárás
- 14:32 Kigyulladt egy folyami hajó Kongóban, sokan életüket vesztették
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06