Új reklámokra gyúr a Magyar Posta

Magyar Posta: 600 millió forint médiatervezésre és -vásárlásra

A Magyar Posta Zrt. nettó 300 millió forint fix összeget fordít médiatervezésre, -foglalásra és -vásárlásra, a szolgáltatást nyújtó céggel kötött szerződés további 300 millió forint opciót is tartalmaz.

2008.03.14 07:53MTI

A Közbeszerzési Értesítő tájékoztatása szerint a hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzési eljárást a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte el. A győztes cég ügynökségi jutaléka a tényleges nettó médiaköltség 3 százaléka, azaz 9 millió fix, és 9 millió opció.

A megbízás magába foglalja a PR- és marketing célú hirdetések megjelentetését, illetve az elektronikus és on-line médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken történő megjelenést.

A szerződés megkötésétől számított egy évig kell a nyertesnek teljesíteni a megbízást. A tenderen indult a Berg Média Budapest Reklámügynökség Kft., valamint a nyertest követő legkedvezőbb, 3,8 százalék ügynökségi jutalékot kérő Mediaedge: cia Hungary Kft. is.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.