A multik zsebelték be a hasznot

Marketing Commando: A kisvállalatok voltak a karácsony vesztesei

Hiába nőtt a lakossági fogyasztás 2008 karácsonyán az egy évvel korábbihoz képest, a haszon túlnyomó részét a multik könyvelhették el, míg a kis- és középvállalkozások (kkv-k) többsége alig érzett valamit a vevőrohamból, állapítja meg a marketingcommando.hu 2008 januárjában végzett felmérése.

2009.01.15 15:33MTI

Az 1.500 fős mintán alapuló felmérés eredményei azt mutatják, hogy a kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele összességében csökkent a tavalyihoz képest; a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk viszont nem tapasztalt változást, 20 százalék forgalma pedig jelentősen csökkent - olvasató az MTI-hez csütörtökön elküldött közleményben.

A "legjobb karácsonya" azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások, derül ki a Marketing Commando felméréséből.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.