"A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt"

Schumacher a Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete

A Bacardi Limited, a világ legnagyobb magánkézben lévő, égetett szeszes italokat gyártó vállalata, ma indítja útjára a "A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt" című vállalati felelősségvállalási kampányát a hétszeres Formula 1TM-es világbajnok, Michael Schumacher közreműködésével, aki a Bacardi Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete.

2008.04.03 09:42ma.hu

A kiemelt, sokrétű program tartalmaz hirdetéseket, a fogyasztók megtartását célzó intézkedéseket, PR tevékenységeket és a digitális média használatát, hogy segítsen a Bacardi Limitednek a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos tudatosság növelésében, a "Ne igyál, amikor vezetsz!" nemzetközi társadalmi felelősséggel kapcsolatos üzenetre összpontosítva.

"Mint a világ egyik vezető égetett szeszes italokat gyártó vállalata eleget teszünk kötelezettségünknek, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a felelősségteljes alkoholfogyasztásra" - nyilatkozta Andreas Gembler, a Bacardi Limited elnök-vezérigazgatója. "Örülök, hogy erőfeszítéseinkben egy olyan nagy népszerűségnek örvendő ember van segítségünkre, mint Michael Schumacher.

Az ő vágya egyezik a miénkkel, és együtt nagy hatással lehetünk az emberek felelősségtudatára." A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt kampány első fázisát, amely a sugárzott reklámokat és a nyomtatott hirdetéseket foglalja magában, ma mutatják be a brüsszeli Autoworld múzeumban Michael Schumacher és a Bacardi Limited képviselőinek közreműködésével. A kampány további nemzetközi és egy-egy országra vonatkozó elemekkel bővül az elkövetkező két év során. "Alig várom, hogy a "Vezetés és az alkohol nem illenek össze" üzenetet terjeszthessem.

Ez egy olyan téma, amelyhez erősen kötődöm érzelmileg, és a biztonságos vezetéssel kapcsolatos munkámra épül." - nyilatkozta Michael Schumacher, a Bacardi Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete. "Gratulálok a Bacardi Limitednek ezért a kezdeményezésért, amellyel világszerte segítenek felhívni a sofőrök figyelmét erre a kérdésre."

„A Bacardi Limited felelős alkoholfogyasztást hirdető kampánya rendkívül időszerű, hiszen az égetett szeszes italokat gyártó vállalatok igyekeznek a nemzeti kormányokkal együttműködve felhívni a figyelmet az ittas vezetés problémájára." tette hozzá Gembler. A kampány nemzetközi elindítása részeként a Bacardi Limited még inkább kimutatja a társadalmi felelősségvállalás iránt érzett elkötelezettségét, amikor az Unió közlekedési biztosával, Jacques Barrot-val, aláírja az Európai Közlekedésbiztonsági Egyezményt.

Az Európai Közlekedésbiztonsági Egyezmény kézzelfoghatóan hozzájárul az európai utak biztonságához, azzal a céllal, hogy az európai utakon történt halálos balesetek számát 2010-ig a felére csökkentse. A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt kampányt kezdetben 40 országban indítják útnak. A Michael Schumacher szereplésével készült hirdetés 15 illetve 20 másodperces kivitelben lesz látható a televízióban, a mozikban és az online médián keresztül.

A hirdetés szövege, amely Michael szájából hangzik el, így szól: „Amikor inni megyek, a kocsim otthon marad.” Ezen kívül lesz nyomtatott kampány is, amelyben különböző tanácsok hangzanak el Michaeltől, mint például a következő: „Ha szórakozni mész, csak egy rövid jótanács: taxi”.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.