Érints meg! - LG

Óriási a kereslet az LG érintőképernyős telefonjaira

Az LG eddig 7 millió érintőképernyős telefont értékesített világszerte, és úgy tűnik, hogy az értékesítési hullámnak még a legprofibb konkurens gyártók sem tudnak gátat szabni.

2008.07.28 13:03Z., ma.hu

Az LG Electronics továbbra is vezető szerepet játszik az érintőképernyős telefonok piacán, amelyek hamarosan a csúcskategóriás mobilpiac domináns szereplőivé válnak. A cég jelentése szerint világszerte összesen 7 millió darab érintőképernyős LG telefon talált gazdára 2008 második negyedévének végéig.

Mindez óriási sikernek számít, hiszen az LG mindössze öt negyedévvel ezelőtt mutatta be a világ első érintőképernyős telefonját, az LG Prada-t. Az LG érintésalapú technológiával rendelkező mobiljai közül a professzionális kamerával ellátott LG Viewty bizonyult a legsikeresebbnek, amelyből több mint 2 millió darabot értékesítettek eddig.

Az LG Viewty sikere a készülék 5 megapixeles kamerájában és könnyen kezelhető érintőképernyőjében rejlik, amellyel tetszés szerint szerkeszthetjük fotóinkat. Az LG Prada szintén nagyon kelendő volt, pedig a készülék felső árkategóriás.

Az érintőképernyős telefonok iránti növekvő kereslet meghatározó tényező volt az LG nyereségének növekedésében. A 7 millió értékesített érintőképernyős telefon átlagára 530 amerikai dollár volt készülékenként. Fontos kiemelni, hogy az LG sikerében nagy szerepet játszottak a prémium kategóriás modellek, köztük a Viewty, a Voyager (csak Amerikában forgalmazott) és a Venus (KF600 Európában) jelentős eladásai Európában és Észak-Amerikában.

A KF600-at, az LG interaktív, érintésvezérelt InteractPad kezelőfelületével, valamint, a Voyager-t, amely az első készülék teljes értékű érintőképernyővel és QWERTY billentyűzettel. A KF600-ból 1,6 millió, a Voyagerből 1,3 millió példányt adtak el máig. Az egyre nagyobb számban értékesített érintőképernyős telefonok az LG márkaértékének erősítésében is fontos szerepet játszanak.

Egy kutatás szerint a cég márkaismertsége az Egyesült Királyságban 2007-re 91,4%-ra nőtt a 2005-ös 80%-ról. Ugyanebben az időszakban az LG piacra dobta Voyager, Venus (KF600) és Vu érintőképernyős telefonjait az Egyesült Államokban, ahol a cég márkaismertsége 83,1%-ra nőtt a két évvel korábbi 65,1%-ról.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.