Keresőmarketing döntéshozóknak
SEO konferencia a Google támogatásával
Manapság egyre többet hallunk a keresőmarketingről, az online marketing legdinamikusabban fejlődő irányvonaláról. Bármennyire népszerű is a téma, kevesen ismerik igazán minden részletét. Ezen a helyzeten változatatna egy konferencia, amit a Google is támogat.
2008.04.16 19:40ma.huBár abban szinte mindenki egyetért, hogy ez a téma egyre nagyobb fontossággal bír, jelenleg még a marketing-vezetők és üzleti döntéshozók között is igen nagy tanácstalanság tapasztalható abban a kérdésben, hogy miképp tudnák a keresőoptimalizálást és keresőmarketinget hatékonyan alkalmazni saját marketing stratégiájukban, illetve milyen szempontok alapján érdemes meghozni a témával kapcsolatos döntéseiket. A 2008. április 24-25-én Tihanyban megrendezendő esemény elsősorban az ő számukra kíván hatékony és átfogó betekintést nyújtani a témába.
A konferencia szervezői a rendezvény első napjára elsősorban turisztikai szakembereket, valamint ebben az iparágban tevékenykedő vállalkozásokat várnak. A konferencia keretében választ kaphatnak olyan kérdésekre, hogy mikor érdemes optimalizálnunk vagy mikor érdemes inkább az AdWords hirdetés mellett döntenünk, illetve milyen eszközök és technológiák állnak rendelkezésünkre, ha meg akarjuk sokszorozni a weboldalunkról érkező megkeresések számát. A szervezők a második napon tartott workshop-ra elsősorban marketinges szakembereket várnak, akik mélyebben megismerkedhetnek a mérhető, analitikus marketing módszerekkel, amelyek révén drasztikusan növelhető a konverziós arány, azaz a látogatók ügyféllé válása.
Az előadásokat főként a szervező cég, a WebMa Analitikus Keresőmarketing szakértői tartják, de vendég előadóként tiszteletét teszi Peresztegi Zoltán is, a Google magyarországi képviselője, illetve David White, Anglia egyik legismertebb keresőoptimalizáló cégének, a Weboptimiser Ltd-nek az ügyvezetője is. David White, aki az IAB (Európai Interaktív Reklám Iroda) brit Kereső Tanácsának és Keresési Munkacsoportjának az elnöke is, gyakorlati tapasztalatait fogja megosztani arról, hogyan is működik a keresőmarketing egy a hazainál sokkal fejlettebb és nehezebb pályán, mire kell felkészülnünk itthon, és hogyan szállhatunk ringbe az angol nyelvű piacon.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 8:18 Felborult egy motoros kishajó a Dunán, egy embert még keresnek
- 6:10 Szokatlan jelenségre figyeltek fel a bálványosi Csiszárfürdőn
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 18:34 Higiéniai problémák egy wellness-szállóban, a NAV leengedte a medence vizét
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06