Keresőmarketing döntéshozóknak

SEO konferencia a Google támogatásával

Manapság egyre többet hallunk a keresőmarketingről, az online marketing legdinamikusabban fejlődő irányvonaláról. Bármennyire népszerű is a téma, kevesen ismerik igazán minden részletét. Ezen a helyzeten változatatna egy konferencia, amit a Google is támogat.

2008.04.16 19:40ma.hu

Bár abban szinte mindenki egyetért, hogy ez a téma egyre nagyobb fontossággal bír, jelenleg még a marketing-vezetők és üzleti döntéshozók között is igen nagy tanácstalanság tapasztalható abban a kérdésben, hogy miképp tudnák a keresőoptimalizálást és keresőmarketinget hatékonyan alkalmazni saját marketing stratégiájukban, illetve milyen szempontok alapján érdemes meghozni a témával kapcsolatos döntéseiket. A 2008. április 24-25-én Tihanyban megrendezendő esemény elsősorban az ő számukra kíván hatékony és átfogó betekintést nyújtani a témába.

A konferencia szervezői a rendezvény első napjára elsősorban turisztikai szakembereket, valamint ebben az iparágban tevékenykedő vállalkozásokat várnak. A konferencia keretében választ kaphatnak olyan kérdésekre, hogy mikor érdemes optimalizálnunk vagy mikor érdemes inkább az AdWords hirdetés mellett döntenünk, illetve milyen eszközök és technológiák állnak rendelkezésünkre, ha meg akarjuk sokszorozni a weboldalunkról érkező megkeresések számát. A szervezők a második napon tartott workshop-ra elsősorban marketinges szakembereket várnak, akik mélyebben megismerkedhetnek a mérhető, analitikus marketing módszerekkel, amelyek révén drasztikusan növelhető a konverziós arány, azaz a látogatók ügyféllé válása.

Az előadásokat főként a szervező cég, a WebMa Analitikus Keresőmarketing szakértői tartják, de vendég előadóként tiszteletét teszi Peresztegi Zoltán is, a Google magyarországi képviselője, illetve David White, Anglia egyik legismertebb keresőoptimalizáló cégének, a Weboptimiser Ltd-nek az ügyvezetője is. David White, aki az IAB (Európai Interaktív Reklám Iroda) brit Kereső Tanácsának és Keresési Munkacsoportjának az elnöke is, gyakorlati tapasztalatait fogja megosztani arról, hogyan is működik a keresőmarketing egy a hazainál sokkal fejlettebb és nehezebb pályán, mire kell felkészülnünk itthon, és hogyan szállhatunk ringbe az angol nyelvű piacon.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.