A január az Audié volt
Az Audi Nyugat-Európa legkelendőbb márkája
Januárban az Audi megelőzte prémium versenytársait az új autó forgalombahelyezések tekintetében Nyugat-Európában.
2009.02.20 13:45ma.huA négykarikás ingolstadti gyártó 45 124 új autót értékesített ebben a régióban januárban – lényegesen többet mint bármelyik fontosabb versenytársa. Noha a teljes piac nyomás alatt áll, az Audinak sikerült nagymértékben növelni piaci részesedését. A forgalombahelyezéseket vizsgálva a négykarikás márka 5,1 százalékos piaci részesedést ért el a nyugat-európai régióban 2009 januárjában. Az Audi piaci részesedése a múlt év ugyanezen hónapjában 3,9 százalék volt.
Ezek a számok azt mutatják, hogy az Audi AG állandósította az utóbbi hónapok emelkedő tendenciáját. 2008 utolsó negyedévében a négykarikás márka 5 százalék feletti piaci részesedésével kategóriájának legjobbja lett.

Peter Schwarzenbauer, az Audi AG értékesítésért és marketingért felelős igazgatótanácsi tagja ezt a diadalt elsősorban a márka fiatal termékpalettájával magyarázza. Egyedül 2008-ban az ingolstadti székhelyű cég 12 új modellt dobott piacra. „Termékoffenzívánkat továbbra is teljes sebességgel folytatjuk” – mondta Schwarzenbauer. „Különösen ebben a feszült gazdasági helyzetben elengedhetetlen, hogy az Audi pontosan olyan termékeket kínáljon vásárlói számára, amilyeneket szeretnének. Vonzó és sportos modelleket kell kínálnunk, amelyek tovább lelkesítik az Audi rajongókat – energiahatékony autókat alacsony fogyasztással. 2009-ben is ezt a stratégiát folytatjuk.”
Egyedül 2009 első félévében 6 új Audi modell bevezetése szerepel a tervek között. Schwarzenbauer hozzáteszi: „2015-re számításaink szerint 40 különböző modellt kínálunk majd az Audi vásárlóknak, tele előremutató technikai megoldásokkal. Ennek eléréséhez évente 2 milliárd eurót fordítunk termékfejlesztésre.”
Egy friss kutatás szintén megerősítette az Audi márka stratégiájának sikerét és igazolta a modellpaletta vonzó voltát. A Simpson Carpenter piackutató intézet egy reprezentatív felmérésben próbálta meghatározni, hogy melyik jármű jelenti a németek számára az álomautót. A kutatás eredményei azt igazolták, hogy az Audi lett a németek legkedveltebb autómárkája. Az auto motor und sport német szakmai újság hasonlóan pozitív véleményt publikált a négykarikás márkáról. 100 000 olvasó választotta az Audi A4, A6 és az új Audi Q5-ös modelleket 2009 legjobb autóinak.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:39 Húsvét - Ferenc pápa: nincs béke a fegyverkezés leállítása nélkül
- 20:37 Brit harci gépek követtek orosz katonai repülőgépeket a NATO keleti határainak közelében
- 18:35 Az Egyesült Államok több városában tüntetéseket tartottak a Trump-adminisztráció politikája ellen
- 16:34 Húsvét után ismét változékonnyá válik az időjárás
- 14:32 Kigyulladt egy folyami hajó Kongóban, sokan életüket vesztették
- 12:31 Ferenc pápa a szombat esti virrasztás előtt megjelent a Szent Péter-bazilikában
- 10:30 Kilencen sérültek meg az M7-esen a Pázmándnál történt balesetben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06