Új arculati szelek az Opelnél

Felújítják az Opel jelvényét

Az Insignia bemutatása alkalmából csiszoltak a tervezők a körbezárt villámos logón, de az alapmotívum értelemszerűen marad. A változtatással is hangsúlyozni akarja a cég a márka megújításának szándékát.

2008.05.21 12:17GMT

A stilizált villám lényegében maradt, amilyen volt, egyszerű, szögletes forma, a kört azonban lesimították, így finoman bukkan elő az Insignia krómozott hűtőmaszkjából. Emellett a felső íven megjelenik az Opel felirat is, ami a jelvény korábbi változatairól hiányzott.

A GM Europe a felújított logóval is azt igyekszik hangsúlyozni, hogy az Insigniát egy új korszak nyitányának szánják, amelyben Opel márkajelzéssel már csak igazán jó minőségű, a korábbi olcsó megoldásokat nélkülöző modellek kerülnek forgalomba. A régi imázst persze nem lesz egyszerű levetkőzni, de ha valóban javítani tudnak a minőségen, az közelebb viheti az Opelt régi céljához, a Volkswagen megelőzéséhez Európában.

Az Opel 1960-as évek közepén vezette be a jelenlegi villámos jelvényt, előtte, 1937-től a német ipari csodát jelképező stilizált Zeppelin léghajó szerepelt a márka kezdőbetűjét jelképező karikában, amely az 1950-es évek közepére szárnyakat kapott, és így inkább már egy repülőgépre emlékeztetett. A villámos jelvény először a Blitz teherautókon (a Blitz jelentése villám) bukkant fel, de 1963-tól már a személyautókat is ez díszítette.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.